نصب دوربین مداربسته در آسانسور

نصب دوربین مداربسته در اسانسور

در دنیای امروز، امنیت و نظارت بر مکان‌های عمومی یکی از اهمیت‌های بالای افراد است. در این راستا، نصب دوربین‌های مداربسته در آسانسورها به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر جهت افزایش امنیت و کنترل تردد افراد مطرح می‌شود. در این مقاله از سایت ایرانکمز، به بررسی جزئیات نصب و بهره‌مندی از دوربین‌ مداربسته در آسانسورها پرداخته خواهد شد.

 

نصب دوربین مداربسته در آسانسور و اهمیت آن

نصب دوربین مداربسته در آسانسور می‌تواند به افزایش امنیت و کنترل بر روی وضعیت آسانسور و مسافران آن کمک کند. یکی از چالش‌های اصلی در این حوزه، متحرک بودن آسانسور است. اتصال دوربین به DVR یا NVR نیازمند راهکارهای خاصی است. طراحی نصب دوربین باید به گونه‌ای باشد که تحت هیچ شرایطی، تصاویر دچار نویز یا قطعی نگردد.

در زیر، به توضیح بیشتری در مورد قوانین نصب دوربین مداربسته در آسانسور و پاسخ به این سوال که چرا باید اقدام به نصب دوربین مداربسته در آسانسور نمود؟ و همچنین مراحل نصب دوربین مداربسته در آسانسور، پرداخته شده است. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

قوانین نصب دوربین مداربسته در آسانسور

نصب دوربین مداربسته در آسانسور باید با رعایت نکات زیر انجام شود:

  • دوربین باید در مکانی نصب شود که تصاویر افراد را به طور کامل پوشش دهد. این امر برای شناسایی افراد در صورت وقوع حوادث و جرایم ضروری است.
  • دوربین باید طوری نصب شود که قابل دستکاری نباشد. این امر برای جلوگیری از سوء استفاده از تصاویر دوربین ضروری است.
  • پس از نصب دوربین، باید از طریق تابلو یا تابلوی اعلانات، به ساکنین و دیگر افراد اطلاع داده شود که ساختمان به دوربین مداربسته مجهز است. این امر برای رعایت حریم خصوصی افراد ضروری است.

نکته: نصب دوربین مداربسته در ورودی واحدها، به دلیل اینکه جزو حریم خصوصی افراد محسوب می‌شود، ممنوع است.

محصولات داهوا با گارانتی اصلی irancams.ir

مزیت های نصب دوربین مداربسته در آسانسور

 

  1. افزایش امنیت

  • مانیتورینگ فعالیت ها: نصب دوربین‌ مداربسته در آسانسورها زمانی که در حالت فعالیت هستند، امکان مانیتورینگ و نظارت را فراهم می‌کند. این موارد شامل ورود و خروج افراد، وضعیت آسانسور و هرگونه وقایع ناخواسته می‌شوند.
  • از بین بردن خطرات فوری: در صورت وقوع حوادث ناگوار مانند تصادف یا وقوع حوادث اضطراری، دوربین‌ مداربسته می‌تواند به سرعت به نقطه موردنظر زوم کرده و اطلاعات دقیقی از وضعیت را ارائه دهد.

 

  1. کنترل بر روی فعالیت ها

  • مدیریت تردد: نصب دوربین‌ مداربسته در آسانسور، امکان کنترل بر تردد افراد را فراهم می‌کند. این کنترل می‌تواند از طریق مانیتورینگ به‌صورت زنده یا ذخیره شده انجام شود.
  • شناسایی اشخاص: با نصب دوربین‌ مداربسته در آسانسور با قابلیت شناسایی چهره، می‌توان به راحتی افراد ورودی و خروجی را شناسایی کرد و در صورت لزوم اقدامات امنیتی را به‌صورت موثرتری انجام داد.
  • رصد رفتارها: با نصب دوربین‌ مداربسته در آسانسور می‌توانیم الگوهای رفتاری را نیز نظارت کنیم و در صورت وقوع حوادث غیرمعمولی، هشدار ایجاد کنیم.

 

  1. سیستم اعلان و اطلاع رسانی

  • هشدارهای خودکار: به‌ویژه در مواقع اضطراری یا وقوع حوادث، دوربین‌های مداربسته می‌توانند به صورت خودکار هشدار ارسال کنند تا اقدامات اضافی در اسرع وقت انجام شود.
  • انتقال تصویر به مراکز کنترل امنیتی: در صورت نیاز، تصاویر مستقیماً به مراکز کنترل امنیتی ارسال می‌شوند تا نظارت به‌صورت مرکزی انجام شود.

در بالا دلایل و پاسخ چرایی نصب دوربین مداربسته در اسانسور به شما گفته شد. حالا نوبت به آشنایی با انواع دوربین مداربسته است. شما برای خرید دوربین مداربسته باید اطلاعات لازم و کافی برای استفاده از بهترین نوع دوربین مداربسته داشته باشید.

 

انواع دوربین مداربسته آسانسوری

بهترین نوع دوربین مداربسته برای نصب دوربین مداربسته در آسانسور 3 مدل رایج زیر است:

  • دوربین مداربسته دام با لنز 2.8 میلی متری (دوربین واید)
  • دوربین مداربسته چشم ماهی یا همان دوربین با لنز 360 درجه (Fish Eye)
  • دوربین مداربسته پین هول یا مکعبی با لنز 2.8 میلی متری

 

دوربین مداربسته دام دوربین دام خرید دوربین مداربسته دام irancams.ir

این سه نوع دوربین مداربسته وابسته به ابعاد کابین آسانسور و دسترسی ها قابل استفاده در آسانسور است.

دوربین مداربسته دام با ظاهری گنبدی شکل و ابعادی کوچک می تواند نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کند. این دوربین ها رایج ترین دوربین های مداربسته بازار هستند. این دوربین ها دارای لنزهای رایج 2.8 میلی متری، 3.6 میلی متری و 6 میلی متری هستند اما لنزهای 2.8 میلی متری دارای پوشش بیشتری از نظر زاویه دید هستند که اصطلاحا به آن ها لنز واید (Wide) می گویند.

دوربین مداربسته چشم ماهی نیز با زاویه دید ثابت 360 درجه ای می تواند نیاز بعضی از کاربران را برطرف کند. این دوربین ها باید روی سقف آسانسور و دقیقا مرکز کابین نصب گردند.

دوربین مداربسته پین هول یا مکعبی نیز دارای ابعاد کوچک تری نسبت به دوربین مداربسته دام و چشم ماهی هستند. این دوربین ها به صورتی تعبیه می شوند که زیاد در چشم افراد عموم نیستند.

در مجموع برای نصب دوربین مداربسته در آسانسور باید ابتدا نیازها و محیط تحلیل شود که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

 

اقدامات اولیه جهت نصب دوربین مداربسته در آسانسور

 

  • گواهینامه استاندارد آسانسور

برای نصب دوربین مداربسته در کابین آسانسور ابتدا باید گواهینامه استاندارد آسانسور را دریافت کرده باشید.

 

توجه : مطلب زیر صرفا جهت اطلاع و آشنایی شما با مراحل دریافت گواهینامه استاندارد آسانسور است و اگر شما گواهی استاندارد آسانسور را دارید، نیازی به مطالعه این بخش نیست.

 

مراحل دریافت گواهینامه استاندارد آسانسور

مراحل اخذ گواهینامه آسانسور استاندارد به شرح زیر می باشد:

  • مراحل ساخت ساختمان تکمیل شده باشد و برق کشی انجام شده باشد، همچنین عملیات نصب و راه اندازی آسانسور تکمیل شده باشد.
  • ارسال صفحه اول پروانه ساختمان و کپی از پشت و روی کارت ملی به شرکتی که برای گرفتن گواهی استاندارد با آن ها هماهنگ کرده اید.
  • ثبت نام اینترنتی گواهی آسانسور استاندارد توسط شرکتی که کار را به او سپرده اید و دریافت کد رهگیری.
  • مشخص شدن شرکت بازرسی کننده و پرداخت هزینه بازرسی.
  • شرکت طرف قرارداد شما، محاسبات نقشه و فرم مهندس ناظر را به شرکت بازرس ارسال می کند.
  • مشخص شدن تاریخ نوبت بازرسی.
  • حضور بازرس و نماینده شرکت طرف قرارداد در محل. در صورت عدم نقص، بازرس سلامت آسانسور را تایید می کند در غیر این صورت شرکت طرف قرارداد موظف است نواقص را برطرف کرده و و مجددا اقدام به درخواست بازرس آسانسور کند.
  • عقد قرارداد یک ساله سرویس و نگهداری آسانسور
  • ارسال کپی برابر اصل شده قرارداد سرویس و نگهداری یک ساله و بیمه نامه آسانسور به شرکت بازرسی جهت تکمیل پرونده.
  • آماده شدن گواهی تاییدیه آسانسور استاندارد توسط شرکت بازرسی و تحویل به شما.

چه مدارکی برای اخذ گواهینامه استاندارد نیاز است؟

شما برای اخذ گواهی استاندارد آسانسور باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • تهیه فرم بازرسی استاندارد: این فرم باید توسط شرکت نصاب تهیه شود
  • تهیه فرم تاییدیه ناظر ساختمان که باید توسط کارفرما تهیه شود
  • یک نسخه کپی از پروانه ساختمان که کارفرما باید این کپی را ارائه دهد
  • تهیه تصویر قرارداد توسط شرکت نصاب
  • ارائه نقشه و محاسبات آسانسور توسط شرکت نصاب
  • تهیه بیمه نامه آسانسور توسط شرکت نصاب
  • تکمیل فرم 6 توسط کارفرما

دوربین مداربسته میکروفن دار irancams.ir

  • تحلیل و بررسی محیط آسانسور

شناسایی نقاط مهم: مشخص کنید که در آسانسورها چه نقاطی نیاز به پوشش دوربین دارند؟ آیا مناطق ورود و خروج، داخل آسانسور یا نقاط حساس دیگر مشخص شده‌اند؟

تحلیل نورپردازی و فضای محیطی: با توجه به اینکه آسانسورها معمولاً در شرایط نورپردازی متغیر قرار دارند، چگونه می‌توانید دوربین‌ها را مطابق با این شرایط تنظیم کنید؟

  • تهیه دوربین مناسب و تجهیزات لازم

گام بعدی در نصب دوربین مداربسته در آسانسور خرید دوربین مداربسته و تجهیزات مربوطه است:

در اینجا باید ابتدا اولویت های خود از خرید دوربین مداربسته را مشخص کنید، یعنی بدانید که کدامیک از 3 مدل دوربین گفته شده، کارایی لازم را دارد و نیازهای شما را برطرف می کند.

  • کابل کشی کابین آسانسور

گام بعدی در نصب دوربین مداربسته در آسانسور، کابل کشی حرفه ای آن است. بدین منظور کابل کشی باید از بیرون کابین آسانسور انجام شود. برای این امر، آسانسور غبرفعال می شود و نصاب دوربین مداربسته می بایست بر روی کابین آسانسور برود تا کابل کشی را انجام بدهد.

کابل ها باید به صورت حرفه ای به گونه مهار شوند که تداخلی در فعالیت آسانسور ایجاد نکند یا قطعی در کابل های دوربین مداربسته اتفاق نیفتد.کابل کشی دوربین مداربسته در آسانسور، بسته به نوع سیستم دوربین مداربسته مورد استفاده، متفاوت است.

در سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه، از کابل شبکه استفاده می شود. رایج ترین نوع کابل شبکه برای این منظور، کابل Cat6 از نوع SFTP است.

در سیستم دوربین مداربسته آنالوگ، از کابل کواکسیال استفاده می شود. رایج ترین نوع کابل کواکسیال برای این منظور، کابل RG58 است.

هنگام کابل کشی دوربین مداربسته در آسانسور، باید توجه داشت که طول کابل ها باید به اندازه طول مسیر حرکت آسانسور باشد.

نحوه کابل کشی دوربین مداربسته در آسانسور نیز به نوع سیستم دوربین مداربسته مورد استفاده بستگی دارد.

در سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه، کابل شبکه از دوربین مداربسته تا دستگاه ضبط تصاویر NVR کشیده می شود.

در سیستم دوربین مداربسته آنالوگ، کابل کواکسیال از دوربین مداربسته تا دستگاه ضبط تصاویر DVR کشیده می شود.

یکی از راه های محافظت از کابل شبکه در آسانسور، استفاده از زنجیر کابل است. زنجیر کابل، یک محافظ فلزی است که کابل شبکه را در مسیر خود نگه می دارد و از آن در برابر آسیب محافظت می کند.
استفاده از زنجیر کابل، یکی از مطمئن ترین روش های محافظت از کابل شبکه در آسانسور است. این روش باعث می شود که کابل شبکه در معرض آسیب قرار نگیرد و تصاویر دوربین مداربسته با کیفیت بالا ضبط شوند.

کابل کشی دوربین مداربسته در ساختمان های کم طبقه، ساده تر از ساختمان های پر طبقه است. در ساختمان های کم طبقه، مسیر کابل کشی کوتاه تر است و کابل شبکه نیازی به عبور از مسافت های طولانی ندارد.
در ساختمان های پر طبقه، مسیر کابل کشی طولانی تر است و کابل شبکه باید از طریق چاه آسانسور یا سایر مسیرها به دستگاه ضبط تصاویر منتقل شود. این کار باعث افزایش پیچیدگی کابل کشی و افزایش احتمال آسیب به کابل شبکه می شود.

قیمت و خرید بهترین دی وی آر DVR بازار irancams.ir

توجه : کابل کشی دوربین مداربسته در آسانسور، یک کار فنی است که باید توسط افراد متخصص انجام شود.

برای برقراری ارتباط دوربین مداربسته در آسانسور با دستگاه ضبط تصاویر دوربین به دو روش میتوان این کار را انجا داد.

  • برقراری ارتباط از طریق کابل کشی در چال آسانسور
  • برقراری ارتباط از طریق گیرنده و فرستنده (ارتباط بی سیم)

 

نصب دوربین مداربسته در آسانسور با فرستنده و گیرنده رادیویی یا لیزری

نصب دوربین مداربسته در آسانسور با فرستنده و گیرنده رادیویی لیزری، یکی از روش های جدید و پیشرفته برای انتقال تصاویر دوربین مداربسته در آسانسور است. در این روش، نیازی به کابل کشی نیست و تصاویر دوربین مداربسته به صورت بی سیم از طریق امواج رادیویی و لیزری منتقل می شوند.

برای نصب دوربین مداربسته در آسانسور با فرستنده و گیرنده رادیویی یا لیزری، ابتدا باید فرستنده را زیر کابین آسانسور و گیرنده را در کف آسانسور نصب کنید. فرستنده و گیرنده باید در مقابل یکدیگر و رو در رو نصب شوند تا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

فرستنده، تصاویر دوربین مداربسته را به صورت سیگنال های رادیویی یا لیزری تبدیل می کند و این سیگنال ها را به گیرنده ارسال می کند. گیرنده، سیگنال ها را دریافت می کند و آنها را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند. سپس، این سیگنال های الکتریکی از طریق کابل شبکه به دستگاه ضبط تصاویر (NVR) منتقل می شوند.

 

مزیت های نصب دوربین مداربسته در آسانسور به وسیله فرستنده و گیرنده

این روش نصب دوربین مداربسته در آسانسور، مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیازی به کابل کشی نیست.
  • نصب و راه اندازی آسان.
  • کیفیت تصویر بالا.

اما این روش نصب دوربین مداربسته در آسانسور، یک ایراد نیز دارد. این ایراد، وجود گرد و غبار در چاه آسانسور است. گرد و غبار می تواند باعث اختلال در انتقال تصاویر توسط لیزر شود اما مشکلی برای گیرنده و فرستنده رادیویی یه وجود نمی آورد..

 

  • نصب و راه اندازی دستگاه دوربین مداربسته آسانسور

گام بعدی نصب دوربین مداربسته در آسانسور است.

بعد از انجام کابل کشی و برقراری ارتباط تا محل نصب دستگاه دی وی آر یا NVR و نصب دوربین مداربسته در کابین اسانسور، حال نوبت به اتصال دوربین های مداربسته به دستگاه ضبط تصاویر(DVR/NVR) است.
دستگاه ضبط تصاویر (دی وی آر یا NVR) وظیفه دریافت اطلاعات از دوربین مداربسته و ثبت آن بر روی هارددیسک یا پردازش برای نمایش به صورت زنده را بر عهده دارد.

مرحله بعدی در نصب دوربین مداربسته در آسانسور، انجام تنظیمات اولیه دی وی آر یا ان وی آر است. بدین معنی که شما برای راه اندازی سیستم مداربسته باید تنظیمات دوربین ها و دستگاه را انجام دهید تا تصاویر برای شما نمایش داده شود یا ضبط شود.

فراموش نشود که اگر فرد ماهر و اصطلاحا “دست به آچار” هستید تمامی موارد ذکر شده را می توانید خودتان به صورت آزمون-خطایی انجام دهید اما برای نتیجه بهتر و راحتی خیال تان حتما باید از یک تیم نصب حرفه ای برای این کار استفاده شود.

تیم نصب حرفه ای در کمترین زمان ممکن کابل کشی ها را انجام می دهند، دوربین را نصب می کنند و تصویر را به شما تحویل می دهند. اما ممکن است اگر شما خودتان این مراحل را انجام بدهید زمان بسیار زیادی طول بکشد یا کابل ها دچار پارگی و قطعی در میانه مسیر شوند.

 

در ادامه به سوالاتی متداول در مورد نصب دوربین مداربسته در آسانسور و پاسخ های آن می پردازیم.

چرا نصب دوربین مداربسته در آسانسور ضروری است؟

آسانسورها به دلیل ماهیت متحرک خود و احتمال وقوع حوادث و تخلفات، یکی از مکان‌های حیاتی برای نظارت می‌باشند. نصب دوربین مداربسته در آسانسور علاوه بر جلوگیری از وقوع حوادث، توانایی ثبت تصاویر جهت اداره امور امنیتی و رفع مشکلات را نیز دارا می‌باشد.

آیا نصب دوربین مداربسته در آسانسور قوانینی دارد؟

بله، نصب دوربین مداربسته در آسانسور قوانینی دارد که باید رعایت شود. این قوانین به منظور حفظ حریم خصوصی افراد و جلوگیری از سوء استفاده از تصاویر ضبط شده وضع شده اند.

آیا نصب دوربین مداربسته در آسانسور منع قانونی دارد؟

خیر، نصب دوربین مداربسته در آسانسور منع قانونی ندارد. بر اساس قانون، نصب دوربین مداربسته در مشاعات ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری، بلامانع است. مشاعات، شامل بخش‌هایی از ساختمان است که به طور مشترک مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانند حیاط، پارکینگ، راه‌پله، درب ورودی و آسانسور.

آیا نصب دوربین مداربسته مخفی در آسانسور قانونی است؟

خیر، نصب دوربین مداربسته مخفی در آسانسور قانونی نیست. بر اساس قانون، نصب دوربین مداربسته در مشاعات ساختمان‌ها، باید با رعایت حریم خصوصی افراد انجام شود.

یکی از موارد مهم در حفظ حریم خصوصی افراد، اطلاع رسانی است. نصب دوربین مداربسته مخفی، به این معناست که افراد از وجود دوربین اطلاع ندارند و این امر، نقض جدی حریم خصوصی محسوب می‌شود. بنابراین، نصب دوربین مداربسته مخفی در آسانسور، غیرقانونی است.

آیا برای نصب دوربین مداربسته در آسانسور باید تمامی مالکین رضایت داشته باشند؟

خیر، برای نصب دوربین مداربسته در آسانسور نیازی به رضایت تمامی مالکین نیست. طبق قانون، برای نصب دوربین مداربسته در مشاعات ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری، اکثریت مالکین باید موافق باشند. اکثریت مالکین به معنای داشتن بیش از نیمی از آرای مالکان است.
بنابراین، اگر قصد نصب دوربین مداربسته در آسانسور ساختمان خود را دارید، باید یک جلسه مجمع عمومی برگزار کنید و از مالکان برای نصب دوربین مداربسته نظرسنجی کنید. اگر بیش از 50 درصد از مالکان به نصب دوربین مداربسته رضایت دهند، می‌توانید اقدام به نصب دوربین مداربسته کنید.
البته، توصیه می‌شود حتی اگر رضایت اکثریت مالکین را دارید، برای جلب رضایت تمامی مالکین تلاش کنید. این کار باعث می‌شود که نصب دوربین مداربسته با کمترین مقاومت از سوی مالکان مواجه شود.

اگر مالکان ساختمان نتوانند بر سر نصب دوربین مداربسته در آسانسور به توافق برسند، می‌توانند از دادگاه درخواست صدور حکم کنند. در این صورت، دادگاه با توجه به شرایط خاص ساختمان و نظر کارشناسی، تصمیم‌گیری خواهد کرد.

آیا نصب دوربین مداربسته در آسانسور نیاز به تابلو اعلانات دارد؟

بله، نصب دوربین مداربسته در آسانسور نیاز به تابلو اعلانات دارد. بر اساس قانون، نصب دوربین مداربسته در مشاعات ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری، باید با اطلاع رسانی به ساکنین و دیگر افراد انجام شود. این امر برای رعایت حریم خصوصی افراد ضروری است.

بنابراین، پس از نصب دوربین مداربسته در آسانسور، باید از طریق تابلو یا تابلوی اعلانات، به ساکنین و دیگر افراد اطلاع داده شود که آساسنسور ساختمان به دوربین مداربسته مجهز است.

 

نتیجه گیری

در انتها لازم به ذکر است که همیشه برای نصب دوربین مداربسته در آسانسور ابتدا باید اولویت های خود از خرید و نصب دوربین مداربسته را بدانید. شما با در اختیار داشتن اطلاعات لازم و کافی برای خرید و نصب دوربین مداربسته، می توانید بهترین گزینه های ممکن را در اختیار داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی ایرانکمز با خدماتی نظیر نصب دوربین مداربسته در آسانسور، فروش تجهیزات امنیتی، بازدید از محل نصب دوربین مداربسته به صورت رایگان در تهران، مشاوره تلفنی رایگان، عرضه انواع تجهیزات امنیتی ساختمان در نظر دارد با تکیه بر دانش فنی و مهارت نیروهای خود، مشکلات تمامی مردم عزیز ایران را در کمترین زمان ممکن رفع کند تا همه هم میهنان عزیزمان در آرامش و آسایش زندگی کنند.

 

4 دیدگاه در “نصب دوربین مداربسته در آسانسور

  1. جعفری گفت:

    وقت بخیر توی فضایی که کابین آسانسور کوچیک هست و دست افراد به دوربین مداربسته میرسه باید چه کرد؟

    1. آریا ادمین گفت:

      سلام دوست عزیز
      دوربین هایی که به عنوان دوربین مناسب برای آسانسور تولید میشه عمدتا دارای ساختاری بسیار کوچک و جنس بدنه فلزی و محکم و بعضا دارای کاورهای فلزی برای قرار گرفتن در گوشه های کابین آسانسور با پیچ و اتصالات به خصوصی هستن که به راحتی قابل دستکاری نیستن. به علاوه که دارای لنز های واید 2.8 و یا لنز های فیش آی 1.7 یا همان 360 هستن که تمام فضای کابین رو فیلم برداری میکنن و نقطه کوری ندارند.
      توصیه ما برای کسایی که میخوان داخل کابین از دوربین مداربسته استفاده کنن، استفاده از این نوع دوربین هاست.

  2. علیرضا قاسمی گفت:

    سلام توضیحاتتون خیلی خوب بود🙏
    امکانش هست چند مدل دوربین برای نصب داخل کابین آسانسور بهم پیشنهاد کنید که بتونم از سایتتون خرید کنم؟؟ با تشکر

    1. آریا ادمین گفت:

      سلام درود بر شما دوربین های پیشنهاد های زیر گزینه های مناسبی از برند داهوا برای دوربین آسانسوری هستند:
      دوربین های HDCVI آنالوگ
      2 مگاپیکسل : دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-T2A21Pدوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HDW1200EMPدوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HDW1200MP
      5 مگاپیکسل : دوربین مداربسته دام 5 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HDBW1500RP-Z
      دوربین های تحت شبکه IP
      2 مگاپیکسل : دوربین مداربسته IP دام 2 مگاپیکسلی داهوا DH-IPC-HDBW2230E-S
      4 مگاپیکسل : دوربین مداربسته IP دام 4 مگاپیکسلی داهوا DH-IPC-HDBW1431EP

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مقاله

پرداخت آنلاین امن

پرداخت با کارت‌های شتاب

express-delivery

ارسال سریع

ارسال در کوتاه‌ترین زمان

پشتیبانی پاسخ‌گو

پشتیبانی و مشاوره فروش رایگان
گارانتی

ضمانت اصل بودن

تضمین اصالت کالا با گارانتی معتبر

بازدید از موقعیت

بازدید رایگان از محل نصب (شهر تهران)

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من