خیر، فقط کالاهایی که موجودی دارند ، امکان ثبت آن ها فراهم است.
با ورود به حساب کاربری در قسمت " سفارش" کد و وضعیت و تاریخ و مجموع حساب های هر فاکتور را به صورت مجزا مشاهده نموده و با کلیک بر روی هر سفارش میتوانید جزئیات کامل همراه با کد رهگیری و آدرس ثبت شده را مشاهده نمایید.
بله، ارسال کالای خریداری شده توسط صاحب حساب کاربری به آدرس داده شده (در قسمت ثبت اطلاعات نهایی خرید) هنگام سفارش قبل از پرداخت صورت حساب امکان پذیر است.
برای آگاهی از شرایط دریافت سفارش توسط اشخاص دیگر حتما قوانین و مقررات مربوطه را ملاحضه بفرمایید.
فقط تا قبل از ارسال کالا امکان کنسلی هست.
فقط از طریق تماس با شماره های واحد ثبت سفارشات (در ساعات کاری) و بعد از بررسی سفارش توسط همکاران در صورتی که کالا مورد نظر شما به آدرس داده شده ارسال نشده باشد امکان کنسلی وجود دارد.
بله، این امکان فقط از طریق تماس با بخش سفارشات در صورتی که سفارش شما دارای تمامی شرایط زیر باشد امکان پذیر است.
- مبلغ سفارش شما کمتر از 3 میلیون تومان باشد.
- کالای شما جز وسایل سنگین و حجیم نباشد.
- سفارش شما بیش از یک مرسوله نباشد.
- سفارش شما با پست یا تیپاکس یا باربری ارسال نشود.
- سفارش شما داخل شهر تهران باشد.
در صورتی که شما در شهر تهران هستید ، سفارش شما با پیک مجموعه تحویل شما میشود.
در صورتی که آدرس شما در حومه تهران و یا شهرها یا شهرستان های دیگر کشور باشد، سفارش شما با تیپاکس یا باربری بصورت پس کرایه بدست شما میرسد. . تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.
بله، هزینه ارسال شهری بار تا ترمینال یا باربری شرکت تیپاکس به عهده مشتری عزیز میباشد.
بله، در صورتی که سفارش شما ارسال نشده باشد.
برای این منظور باید با بخش سفارشات تماس بگیرید.
بله، هزینه ارسال سفارش به عهده مشتری عزیز میباشد.
یک یا دو روز کاری بعد از خرید
خیر، پرداخت فقط به صورت نقدی امکان پذیر است.
خیر، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی مقدور نمیباشد.
زمان تقریبی رسیدن سفارشات بعد از تحویل به باربری یا تیپاکس 4 تا 5 روز کاری میباشد.
هزینه ارسال در تهران بسته به ماهیت و وزن سفارش از 35000 تومان تا 159000 تومان میباشد.
ممکن است به دلیل اختلال در درگاه بانکی، انتقال وجه به بانک ناقص باشد.
در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.
*تاکید می شود در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
بله، تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است، خرید انجام دهید. خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.
خیر، تمامی کالاهای پلمپ شده یا دارای گارانتی توسط شرکت ما یا شرکت گارانتی کننده محصول تست شده ، لذا کالایی که دارای گارانتی می باشد، شرایط گارانتی شرکت گارانتی شامل آن میشود و امکان مرجوعی وجود ندارد.
بعد از ورود به حساب کاربری، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. پس از انتخاب آدرس میتوانید پرداخت خود را انجام دهید.بعد از اتمام ثبت سفارش، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.
این امکان در حال حاضر از طریق سایت وجود ندارد و کاربرانی که قصد انجام این کار را دارند. میبایست از طریق تماس با بخش پشتیبانی و احراز هویت پس از بررسی و تایید این کار را انجام دهند.
با ورود به صفحه سفارش ها و سفارش ثبت شده کالای خریداری شده را انتخاب کرده و در قسمت نظرات محصول نظر خود را ثبت کنید.
هنگام ثبت سفارش میتوانید بعد از وارد شدن به درگاه اینترنتی، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
1-شماره کارت ((شماره 16 رقمی روی عابر بانک))
2-رمز دوم کارت ((از بانک مربوطه دریافت کنید.))
3-کد CCV2 ((کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارتهای بانکی درج شده است.))
4-تاریخ انقضای مندرج بر روی کارت عابر بانک
بله، هنگام وارد نمودن آدرس میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید .
شخص تحویل گیرنده حتما باید کارت شناسایی خود را هنگام تحویل سفارش همراه داشته باشد.
24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.